Account Manager Oem
To promote the sales of Rockwell Automation solutions, products and services to prospective and existing customers from within a defined selected account list, establishing solid and long term business relationships with the customers and creating profitable business growth for Rockwell Automation.
Responsible for overall account coordination, including account planning and sales execution.
Experience required for Professional Level:
- Prior minimum 4-6 year's experience in a technology-based organization, selling to OEMs.
- Knowledge about business drivers and production processes
- Proven ability in appropriate competencies
- Proven ability to achieve results
- Proven ability to acquire new business within existing and new customers
- Proven ability to sell conceptual on C-level
- Background in selling software and services
Core Competencies (according to RA competency model):
- Contributes with professional & technical expertise
- Adds value for customers & partners - Demonstrates business & financial acumen
- Drives productivity
- Drives growth
- Attains results
- Communicates effectively
- Collaborates & teams effectively
- Leads change
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro