Amazon: Senior Customer Experience Manager
Bachelor's degree
- Advanced ability to draw insights from data and clearly communicate them to the stakeholders and senior management as required.
Experience in program management, customer research and analytics, and/or customer experience/success
- Experience of operating, managing, and delivering results in a consumer facing online retail/services product management role
- Experience with managing cross functional projects, dependencies and bottlenecks, providing escalations management, anticipating and making trade-offs
- Strong communicator with experience in facilitation across all levels; skilled at addressing both large and small audiences across multiple leadership levels and functions.
Advanced English level
- Advanced Excel and data analysis skills are required. Preferred qualification - Advanced degree (e. G.
MBA or PhD)
- Degree in engineering, science, statistics, computer science or related field
- Self-starter, possesses flexibility to work in a fast-changing environment and ambiguous situations
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro