Assistant Line Manager
Job summary**:
The Assistant line manager (ALC) personnel is responsible for executing all activity relevant to managing booking, customer care, managing relationship with shipping agents and Terminal Containers.
**The role and responsibilities may include, but are not limited to**:
Assistant Line Manager
- prepare and update the "Voyage Schedule";
- managing booking for each client in accordance with our holding
- timely update the accounting staff order to allow activities optimization;
- prepare and update the booking Summary.
**Must have**:
- Degree in Economic Maritime Science or equivalent
- Fluent English spoken.
**Nice to have**:.
- International exposure.
- Other foreign language
- It's preferable previous experience in this field
- **Stage 6 months**_
**Job Types**: Full-time, Temporary
Contract length: 6 months
COVID-19 considerations:
Obbligo mascherine in ufficio, sanficazione periodica degli ambienti, divisori in plexiglass per il distanziamento, igienizzanti individuali e collettivi, mascherine fornite dall'azienda, temperatura all'ingresso.
**Language**:
- english (required)
Work Location: One location
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro