Assistant Line Manager
Job summary**: The Assistant line manager (ALC) personnel is responsible for executing all activity relevant to managing booking, customer care, managing relationship with shipping agents and Terminal Containers.
**The role and responsibilities may include, but are not limited to**: Assistant Line Manager - prepare and update the "Voyage Schedule"; - managing booking for each client in accordance with our holding - timely update the accounting staff order to allow activities optimization; - prepare and update the booking Summary.
**Must have**: - Degree in Economic Maritime Science or equivalent - Fluent English spoken.
**Nice to have**:.
- International exposure.
- Other foreign language - It's preferable previous experience in this field **Job Types**: Full-time, Temporary Contract length: 6 months COVID-19 considerations: Obbligo mascherine in ufficio, sanficazione periodica degli ambienti, divisori in plexiglass per il distanziamento, igienizzanti individuali e collettivi, mascherine fornite dall'azienda, temperatura all'ingresso.
**Language**: - english (required)
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro