Back Office Assistant
AEREON, a multinational company in the Energy industry, is looking for a motivated and organized Office Assistant.
The role involves supporting administrative and office tasks, ensuring a well-organized and efficient work environment.
Main Responsibilities: Handling phone calls and correspondence Welcoming clients and visitors Assisting with email management and document handling Organizing meetings, appointments, and business trips Managing office supplies and supporting procurement activities Assisting with document filing and administrative tasks Requirements: Strong organizational skills and attention to detail Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook) Fluent in English Excellent communication skills and a team player Proactive and problem-solving attitude What We Offer: Full Time employment Dynamic and stimulating work environment Opportunities for professional growth If you are detail-oriented, reliable, and eager to support office operations, please send your updated CV in PDF format "CV Name Surname. pdf" and a cover letter to ******.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro