Back Office - Living Department (Milan)
Main Activities**:
- Customer relationship management
- Management of purchase and rental proposals within the company software
- Documentation check related to "Anti-Money Laundering" legislation
- Management of preliminary activities for the property sales
- Drafting and management of business reports
- Coordination with the notaries/brokers/customers
**Requirements**:
- High School Diploma or Degree
- Excellent communication and listening skills
- +2 years of previous experience in notary offices or in the real estate sector
- Fluent in English, both written and spoken
- Proficiency in Microsoft Excel, Word and PowerPoint, and software related to the role
- Commercial attitudes in communicating with the customer
- Flexibility, dynamism, ability to work in a team
**Location**: Milan
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro