Call Center Supervisor
Roma
**Italia
We are looking for a competent Call center supervisor to organize and direct the staff of our call center.
You will be responsible for assessing their work and give them feedback to maximize performance.
An excellent call center supervisor must have customer service and supervisory experience.
You will be organized and reliable as well as results-oriented.
The goal is to achieve drive excellent performance from your team that will bring sustainable business growth.
**Responsibilities
Assist in the formulation of targets for individuals and teams
Ensure adherence to policies for attendance, established procedures etc.
Prepare monthly/annual results and performance reports
Anticipate escalation and take over calls when needed
Measure performance with key metrics such as call abandonment, calls waiting etc.
**Requirements**:
Ability to work under pressure
A results-oriented approach
Excellent organizational and leadership skills
Outstanding communication and negotiation abilities
Proficient in English; Good knowledge of additional languages will be a definite plus
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro