Corporate Affairs & Communication Manager
Position SnapshotWorking for at least 7 years within Corporate Communications (experience in multinational companies is a plus). Proven strong leadership skills and experience in Project Management and People Management is a must;Proficiency in English and Italian. Position SummaryMission: to position the Company as a key player in Nutrition, Health and Wellness sphere and to enhance reputation and visibility among the public and the stakeholders. A Day in the Life of Corporate Affairs & Communication Manager:Responsible for the strategic planning, development, and execution of integrated communication and public affairs initiatives to proactively engage stakeholders and enhance the company reputation. Media and Public Relations with key stakeholders to support growth in priority platforms. Implement and manage projects linked to our Purpose and Values and the 3 pillars of Individuals & Families, Communities, and the Planet. Storytelling and CSR projects (with focus on Nutrition, Health, Wellness). Coordination and lead of external Communication Agencies.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro