Crm & Loyalty Support (Internship)
Position Summary
Role and Responsibilities
- These are the main tasks:
- Supporting the development and management of marketing and communications campaigns;
- Supportingexecution the CRM strategy, in particular for loyalty properties, in all the phases of lifecycle;
- Supporting all the divisions to reach their targets related to sales, loyalty and customer experience;
- Providing reporting to all the stakeholders across the business functions
Skills and Qualifications
- BSc/MSc in Marketing.
- Excellent communication and project management skills (verbal, written and presentational)
- Fluent in English language
- Knowledge of loyalty program logic and processes
- Multitasking attitude, organizing and prioritizing skills, ability to work under pressure in a though and dynamic context
- Ability to team working, flexibility and ability to adapt in a very fast changing enviroment
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro