Cs Administrator
Codice di riferimento: 69843
**CS Administrator**:
Milano, MI, IT
Permanent
La storia di Cartier si fonda sull' audacia e la passione.
Per più di 170 anni abbiamo portato avanti uno spirito pionieristico e coraggioso che continua ad ispirare i nostri team in tutti i Métiers, dalle boutique agli atelier, passando per le nostre sedi.
I nostri 8. 500 colleghi di 90 nazionalità diverse sono uniti dallo stesso spirito di indipendenza, e impegno per l'eccellenza, e dalla costante ricerca di nuovi modi per arricchire la tradizione della Maison ridefinendo i confini della creatività.
**MAIN PURPOSE
As a member within in a client service team in boutique, he/she is in charge the CS administration of the boutique.
He/she coordinates and ensures the back office Care Services activity in the boutique ensuring all administration of files from registration to payment, including follow up, control and analysis.
**KEY RESPONSIBILITIES
- **Key responsibility 1: Cartier Client service rules & policies**:
- Respect the image and client service rules of the Maison
- **Key responsibility 2: RO's / Clients & notifications management.
**:
- Records clients data's
- Creates and attributes the notification to boutique or workshop / repair center.
- Controls of the notification recorded by boutique staff
- Key-in, control and print the file follow-up sheet.
- Follow-up the clients files in cooperation with the boutique staff, watchmaker, or/and the jeweller.
Controls files' status and lead-times with anomaly report
- Archiving the closed files
- Bills for in-boutique services
- **Key responsibility 4 : Client contact & welcome**:
- welcomes and answers clients' requests Informs clients directly about the status of the repair (spare part shortage, repair ready for collection )
- **Key responsibility 5: Stock and RO's monitoring**:
- Stock monitoring: Spare parts, leather straps, CS accessories
- Stock (daily): prepare orders and place orders for in boutique repairs, deliveries follow-up.
- Stock management: orders, follow-up, receiving, & inventories:
- ROs inventories (every 2 months)
- Deliveries: transfers registrations, transfers to plat-form, and receptions from Repair centers
- **Key responsibility 6: Cash**:
- Money collection
- Payments registration
- Sales files control
- Cash control
**Per saperne di più sulla vita in Cartier
Richemont possiede diverse aziende leader mondiali nel settore dei beni di lusso, con particolari
jpunti di forza in gioielleria, orologi e strumenti di scrittura.
Cartier si è unita al Gruppo nel 1988.
**Per saperne di più sul Gruppo Richemont
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