Cs
We recruit:
We are looking for an new team member who'll join Richemont Italia Customer Service Platform, dedicated to repairs administration.
Working time:
part-time 20h (13:
00-17:
00) Main tasks:
- recording of incoming repairs and related customer details - management of shipment of those repairs which need to be accomplished in the HQ - validation step:
conformity check with customers request checkon the completion of all the technical operation print of the pre-invoice with the price quotation - management of stolen products - proactive research of technical info related to the product (reference, model. . . ) Profile:
- At least 2 years of experience on administrative tasks
- High sense of responsibility - Ability to analyze and identify problems
- Team working attitude - Good Knowledge of SAP- Good level of English
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro