Customer Care Agent - Norwegian Fluent Level
Gi Group S. p. a. is looking for an important client operating in the Automotive field a:
CUSTOMER CARE AGENT - NORWEGIAN FLUENT LEVEL (SMART-WORKING)
**Key Accountabilities**:
Management and orchestration of complex customer cases (such as complaints) involving multiple internal departments covering all the possible
Support for clients who have issues with their cars
Provide precise and accurate information regarding products and services of all categories
**Job Requirements**:
Degree/bachelor
Norwegian and English C2 proficiency.
The knowledge of Danish will be considered a plus.
Excellent interpersonal and communication skills
**The Company offers**:
full time 6 months contract in shifts from 10 am to 7 pm from Monday to Saturday, five days a week.
**Place of work**: Vimodrone, Milan.
Possibility to work in FULL SMART WORKING
Gi Group S. p. A. è autorizzata ad operare dal Ministero del Lavoro (Aut.
Min.
26/11/2004 PROT.
1101 - SG).
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro