Customer Happiness Center Advocate (Fixed Term
Subito Italy
Milano, Italy
Media Production / Sales & Customer Care / Customer Service
Full-time
**Job Description**:
**Qualifications**:
The role of the Advocate, in the Customer Happiness Center, is to respond to the requests of the Subito's and / or InfoJobs's users, with the aim of offering a unique, personalized service aimed at maximum satisfaction.
He/She is able to correctly interpret user requests and, analyzing the individual need, provide clear, exhaustive and articulated answers.
In addition to providing an excellent assistance service, the Advocate is always attentive to the collection of feedback, reports, suggestions that can improve the knowledge of the structure but also in the collection of insights are then shared with the rest of the company.
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro