Customer Service
Adecco Italia S. p. A. – Logistics Business is looking for a leased employee for customer support (mainly answering incoming consumer phone calls, taking a note and checking status, and making a final report).
Customer Support Responsibilities (leased employee): • Manage incoming querries by various channels including but not limited to phone calls, email and social media; • Identify and assess customers' needs to achieve satisfaction; • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication; • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools; • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution; • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents.
Are required the following skills: • Similar experience in a customer service role;• Good level of English language;• Good use of Office/Excel.
Lingue conosciute:IngleseCompetenze:Sistemi Operativi - AS-400/OS-400Database - OracleSistemi di Gestione - SAP userSegreteria - Inserimento ordiniDisponibilità oraria: Full Time #J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro