Customer Service Fluent In English
6 giorni fa
Manpower is seeking a Complaint Intake Analyst for AbbVie, one of the leading pharmaceutical companies in the industry. The responsibilities include:
Completing complaint intake via phone and email, including translating local languages to English. Identifying complaint codes. Following up for missing information. Coordinating sample returns. Interacting with customers, distributors, and internal stakeholders like CQA, Medical Information, Regulatory Affairs, and Pharmacovigilance. Supporting escalated complex complaints and serving as a product expert. Making decisions on replacements, credits, or warranty claims, partnering with CQA for translation support, and assisting in process improvements.
Deciding on vigilance reporting and preparing relevant reports for submission.
Requirements: High school diploma required, college or a 2-year Associate Degree preferred. Experience in quality or customer service in healthcare settings. Excellent customer service skills, both written and oral communication. Proficiency in English (mandatory). If you are seeking a new career opportunity in a dynamic and stimulating environment, join us!
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro