Customer Service Intern
The resource, within the Customer Service team, will act as support for the following activities:
Entering, managing and receiving customer orders through Corporate Management System. Ensure customer support for all information and/or questions about the order process (order entry and confirmation, stock checks, and delivery management with different contractual conditions). Ensure the achievement of Customer Satisfaction by coordinating with other company functions. Ensure accurate document management of customer records, new articles, and price lists. Supports and monitors the order book through regular reports. Skills: Excellent knowledge of the English language. Accuracy, planning, and organization. Good relationship and communication skills. Team working, proactivity, problem-solving. Good knowledge of MS Office. Education: Degree in Languages, Economics, or related areas.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro