Customer Service Manager
For our Italian branch we are looking for a Customer Service Manager
Responsabilities Direct the daily operations of the customer service team
Plan, prioritize work tasks to ensure proper functioning of the department
Oversee the achievement and maintenance of agreed customer service levels and standards
Handle complex and escalated customer service issues
Managing stock control and inventory checks
Customs clearance
Monthly reporting
Requirements Master Degree in relevantfield of study or equivalent through experience
Minimum 5 years of experience, also with an international company
Excellent communication and relationship building skills and capacity to work in a team
Technology savvy; knowledge & understanding of accounting and reporting software.
A successful track record in setting priorities; keen analytic, organization and problem solving skills
Ability to work well under pressure
English:
advanced level, preferably fluent spoken and written
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro