Customer Service Officer Francese E/O Tedesco
Target Italia, agenzia di field e trade marketing di Milano, seleziona un Customer Service Officer per cliente internazionale.
Impegno full time dal lunedì al venerdì
Contratto 4mesi + proroghe
Inquadramento da valutare in base all'esperienza.
Fondamentale:
*francese e/o tedesco fluente o madrelingua - italiano fluente e/o madrelingua
*disponibilità immediata
The purpose of the role is to deal directly with customer queries and questions, for our clients' promotional campaigns.
Main Duties
- Deliver excellent customer service at all times
- Provide quality advice and information to consumers and distributors
- Resolve queries and keep customers updated on the status of their enquiry
- Process inbound promotional claims accurately and efficiently
- Make effective use of down time by assisting colleagues with other tasks
- Set an example to the team with a positive and professional attitude
- Fulfil any other ad-hoc duties within the Customer Services team
Skills and experience
- Ability to speak and write English or French or German language to a native level
- Experience within a Customer Services environment (preferred, but not essential)
- Experience with Microsoft Office products (e. g.
Outlook, Excel)
- A passion to go above and beyond for customers
- Self-motivated and a professional attitude
- Excellent interpersonal and communication skills
- Flexible and highly motivated
Competencies
Autonomy
- Works under supervision
- Uses little discretion
- Is expected to seek guidance in unexpected situations
Influence
- Minimal influence
- May work alone or interact with immediate colleagues
Complexity
- Performs routine activities in a structured environment
- Requires assistance in resolving unexpected problems
Knowledge
- Has a basic, generic level of knowledge appropriate to area of work
- Applies newly acquired knowledge to develop new skills
Business Skills
- Has sufficient communication skills for effective dialogue
- Demonstrates an organised approach to work
- Uses basic systems and tools, follows simple processes
Contratto di lavoro: Tempo determinato
Durata contratto: 4 mesi
Stipendio: €1. 000, 00 - €1. 100, 00 al mese
Benefit:
- Computer aziendale
Orario:
- Dal lunedì al venerdì
- Turno diurno
Tipi di retribuzione supplementare:
- Quattordicesima
- Tredicesima
Esperienza:
- addetto/a assistenza clienti: 1 anno (Obbligatorio)
Lingua:
- Francese (Obbligatorio)
- Tedesco (Obbligatorio)
- Italiano (Obbligatorio)
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro