Customer Service Representative
About the position The Customer Service Representative is responsible for handling the day to day "order-process" flow for assigned accounts within Datwyler's client base.
This includes processing orders, confirming orders or negotiating a middle ground with clients, communicating effectively and on a timely basis with clients, sales reps and internal customers.
Areas of responsibility Customer Contact:
The Customer Service Representative will act as the primary source of customer contact and will be responsible for coordination and completion of daily activities required to process customer orders and to support future business leads.
Processes Orders:
The Customer Service Representative will demonstrates ability and willingness to perform hands-on functions to ensure on-time delivery and accurate processing.
Internal Liaison:
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro