Customer Service Specialist
Responsibilities and activities:
- Monitoring and managing customer's master data according to the account requirements
- Managing the "order to cash flow" process (order collection, entry, managements) ensuring the balance of commercial conditions in cooperation with the sales force
- Supporting the customers regarding the status of orders, shipments, commercial returns and any related issues (shipment shortages, wrong deliveries, delays, customer issues etc) in cooperation with Logistics and Credit Collection dept
- Managing the customer's portfolio ensuring the right status of the "back orders".
Required skills and behavioral competencies:
- Bachelor degree in Foreign Languages or Economics
- Excellence knowledge (speaking, writing and comprehension) of Spanish and German
- Good knowledge of Office Suite
- Strong relational skills
- Organization and precision, problem solving attitude.
The knowledge of a third language is appreciated.
**Special benefits**:
- Flexibility of working time
- Smart working
- Company canteen
- Exclusive discounts for employees
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro