Customer Service Specialist
Objectives of the Role: According to the company's strategy, She/He contributes to manage the relationship with customers and supports Sales Area managers Organization. She/He will report to the Customer Service Coordinator. Duties: Supports customers, acting as a strategic partner. Provides order and data entry. Works in a team with production planning, supply chain, and quality departments to properly schedule and ensure timely service. Skills: Bachelor's Degree, with foreign languages as a plus. Fluent in English and French, and at least one other language (Spanish or Dutch). Excellent knowledge of Office package; SAP is a plus. Problem solving, proactivity, and teamwork. Strongly customer-oriented. Good planning and organizational skills. J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro