Customer Service Specialist - French
LUISAVIAROMA Group** is a premier global multi-brand luxury provider leveraging physical and digital retail to bring fashion goods to the world's most discerning customers.
The group is created from a **synergy **of three companies**:LUISA VIA ROMA S. p. A. **, a leading Italian company in the luxury e-commerce sector, **Playground S. r. l.
**, a retail company known for its luxury sportswear stores operating under the SOTF brand, and **FFW **S. r. l.
**, a digital e-commerce service provider.
**FFW **is a Florence-based company that develops and manages custom e-commerce sites for clothing and accessories.
FFW's mission centers on forging strong alliances with partners, tailoring its approach to each specific brand for customized solutions.
We are looking for a **Customer Service Specialist** with previous experience.
They will be _responsible for the following tasks_:
- Assisting customers in the purchasing process, pre
- Managing customer complaints.
- Processing returns, credit notes, and refunds.
- Cancelling orders.
- Following up on shipments.
- Managing customer information.
- C1/C2 Level English - written and spoken.
- C1/C2 Level French - written and spoken.
- Knowledge of Microsoft Office programs.
- Ability to work well in a team.
Monday to Friday work week
Florence
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro