Customer Success Manager - Internship (Stage)
In SumUp POS, we are creating the world's most complete Point of Sale, for all merchants in all businesses.
We take care of the details so that merchants can focus on what they do best.
We help merchants better connect to their business, to their customers and to each other.
SumUp POS offers more than a cash register, it offers an innovative ecosystem where our POS Tribe of over 300 people in Paris, Milan, Barcelona, Germany and the UK are working hard to go as far as possible and become the European leader in our market.
As a Customer Success Intern you will be 100% responsible for managing and supporting our small and medium sized merchants during their lifecycle with SumUp POS.
In this role you will be facing clients at all levels and interacting with every department in the company, therefore we need you to have a proactive and positive attitude.
We are a fast growing company where you will have a great opportunity to develop your career, learn and rapidly grow within Sumup.
**Missions**:
- Train and empower merchants in their use of the Sumup POS ecosystem
- Be the voice of our customers within the company
- General overview and treatment of customer request tickets
**Who we are looking for**:
- You have a positive and proactive attitude **(must have)**:
- You are a strong team player that can rapidly adapt to rapidly evolving situations **(must have)**:
- You are very good at empathizing with clients and explain complex issues in a simple way
- You are able to be organized in an extremely fast paced and dynamic environment
- You are a good negotiator when situations heat up
- You are fluent in Italian and English **(must have)**, French, Spanish and German are a plus.
**Why you should join us!
- A fast-growing company
- Empowering workplace
- Weekly and monthly extra curricular activities such as aperitivi, beer friday and team buildings
- An amazing young and multicultural team
- Be part of the italian digital revolution
- Your work will have a direct impact on the success of Sumup POS in Italy
- Salary: EUR 700
**Are you interested?
**If you are selected, here are the next steps**:
- Interview with our Customer Success Team Leader
- Interview with our VP Customer Experience.
**Other Information**:
- Employment Type: Internship for 6 months with direct employment based on the person's performance
- Start date: ASAP**Chi siamo**:
In SumUp POS, stiamo creando il punto vendita più completo al mondo, per tutti i commercianti di tutte le attività.
Ci prendiamo cura dei dettagli in modo che i commercianti possano concentrarsi su ciò che sanno fare meglio.
Aiutiamo i commercianti a connettersi meglio con la loro attività, con i loro clienti e tra loro.
SumUp Cassa offre più di un registratore di cassa, offre un ecosistema innovativo in cui la nostra POS tribe di oltre 300 persone tra Parigi, Milano, Barcellona, Germania e Londra sta lavorando duramente e appassionatamente per diventare il leader europeo nel nostro mercato.
**Descrizione del lavoro**:
In qualità di Customer Success Intern, sarai responsabile al 100% della gestione dei nostri commercianti di piccole e medie dimensioni durante il loro ciclo di vita con SumUp Cassa.
In questo ruolo affronterai clienti a tutti i livelli e interagirai con ogni dipartimento dell'azienda, quindi abbiamo bisogno che tu abbia un atteggiamento proattivo e positivo.
Siamo un'azienda in rapida crescita in cui avrai una grande opportunità per sviluppare la tua carriera, imparare e crescere rapidamente all'interno di Sumup.
**Missioni**:
- Formare e responsabilizzare i commercianti nell'utilizzo dell'ecosistema POS Sumup
- Sii la voce dei nostri clienti all'interno dell'azienda
- Gestione dei vari ticket generati dai clienti
**Chi stiamo cercando**:
- Hai un atteggiamento positivo e proattivo **(fondamentale)**:
- Sei un ottimo team player che può adattarsi rapidamente a situazioni in rapida evoluzione **(fondamentale)**:
- Sei molto bravo ad empatizzare con i clienti e spiegare problemi complessi in modo semplice
- Sei in grado di essere organizzato in un ambiente estremamente dinamico e in continuo mutamento
- Sei un buon mediatore quando le situazioni si fanno complicate
- Parli fluentemente italiano e inglese **(fondamentale)**, francese, spagnolo e tedesco sono un plus.
**Perché dovresti unirti a noi!
- Un'azienda in rapida crescita
- Ambiente di lavoro stimolante
- Attività settimanali e mensili come aperitivi, beer friday e team building
- Un fantastico team giovane e multiculturale
- Entra a far parte della rivoluzione digitale italiana
- Il tuo lavoro avrà un impatto diretto sul successo di Sumup Cassa in Italia
- Stipendio: 700 euro
**Sei interessato?
Candidati per questa posizione!
**Se vieni selezionato, ecco i prossimi passi**:
Colloquio con il Customer Success Team Leader
Colloquio con VP Customer Experience.
**Altre informazioni**:
Tipo di impiego: Stage di 6 mesi con assunzione diretta in base alle performance
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