Deputy Boutique Manager
Codice di riferimento: 58541
**Deputy Boutique Manager**:
Firenze, FI, IT
Permanent
La storia di Cartier si fonda sull' audacia e la passione.
Per più di 170 anni abbiamo portato avanti uno spirito pionieristico e coraggioso che continua ad ispirare i nostri team in tutti i Métiers, dalle boutique agli atelier, passando per le nostre sedi.
I nostri 8. 500 colleghi di 90 nazionalità diverse sono uniti dallo stesso spirito di indipendenza, e impegno per l'eccellenza, e dalla costante ricerca di nuovi modi per arricchire la tradizione della Maison ridefinendo i confini della creatività.
**JOB MISSION
As an Ambassador of the Maison, he/she efficiently assists the Boutique Manager ensuring excellence in boutique operations and client services & experiences, and also developing and optimizing the boutique performance and profitability by coordinating the boutique team and directly managing part of it, contribuiting to instil a continuous improvement approach and mindset as well as optimizing the boutique flows per clients and staff in boutique.
**KEY RESPONSIBILITIES
1- Boutique Operations & Administration
- Is responsible for the back-office and administration of the boutique
- Ensures the execution and delivery in time of all boutique reports
- Oversees the boutique expenses
- Implements all brand and boutique policies, procedures and guidelines
- Ensure Day-to-Day management of the Back-Office Executive, as a direct report
2- Client Relationship & Portfolio Development
- Assists the Boutique Manager to ensure a unique and high professional client service within the boutique
- Assists the Boutique Manager to implement and monitor the ROI on CRM programs and actions
- Acts as an Ambassador of the Maison and supports the Boutique Manager to build direct contact with VIPs
3- Boutique Performance
- Assists the Boutique Manager to make a diagnosis based on a solid performance analysis, review of competencies and environment to define action plans to achieve brand, boutique and category sales targets
- Leads the implementation and monitoring of the action plans
- Assists the Boutique Manager to optimize boutique performance and profitability, notably through the breakdown of all boutique targets into monthly, daily and individual targets
- Assists the Boutique Manager to monitors boutique KPIs
4- Team Management & People Development
- Is responsible for of the integration and training of new comers
- Ensures the day-to-day coordination, training, coaching and motivation of the boutique team
- Monitors individual objectives
- Under the supervision of the Boutique Manager, evaluates the individual performance and supports personal development and talent development
- Ensure Day-to-Day management of the Boutique Assistant, as a direct report
- Ensures the day-to-day management of the After Sales
**SKILLS**:
Well-structured, good analytical skills, organised, autonomous,
Confirmed management experience
In boutique retail experience, non-necessarily in the luxury sector
At least 5 years of professional experience,
Fluent in English, additional languages are a plus
**Per saperne di più sulla vita in Cartier
Richemont possiede diverse aziende leader mondiali nel settore dei beni di lusso, con particolari
jpunti di forza in gioielleria, orologi e strumenti di scrittura.
Cartier si è unita al Gruppo nel 1988.
**Per saperne di più sul Gruppo Richemont
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro