Director Of Housekeeping
JOB SUMMARY Manages housekeeping functions and staff on a daily basis to ensure property guest rooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Directs and works with team to successfully execute all housekeeping operations. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial performance of the department. Responsible for inspecting areas of responsibilities and following up with a plan for improving results.
CANDIDATE PROFILE Education and Experience High school diploma or GED; 3 years experience in housekeeping or related professional area. OR 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality #J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro