E. Brown Management Llc
Customer Service Representative - Work at Home E. Brown Management LLC
Job Type: Full-time
Job Category: Customer Service
Posted: ********
Overview:
E. Brown Management is an Independent Call Center. We're contracted with multiple clients (Carnival, ADT, Disney, etc. ) and all of our agents are 1099 employees.
Previous customer service experience is not required. You will attend training and certification courses.
Responsibilities:
Handle customer inquiries and complaints Provide information about the products and services Troubleshoot and resolve product issues and concerns Document and update customer records based on interactions Develop and maintain a knowledge base of the evolving products and services Must be available to attend a virtual certification course (2-6 weeks) Qualifications:
Ability to build rapport with clients Ability to prioritize and multitask Positive and professional demeanor Excellent written and verbal communication skills Reliable internet connection Laptop or Desktop computer must be connected to ethernet. For inquiries, please call us at ********.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro