Educational Consultant/Customer Success
Education and/or Teacher Training, Languages and Philological Sciences Duration: 5 months Commitment: Description: Supporting the team in collecting information on foreign educational systems, handling email calls with foreign universities, analyzing admission requirements and tuition fees, and preparing reports.
Support in dealing with foreign partners.
Researching sources, analyzing web pages and information brochures, searching for more detailed information via calls and emails.
Entry into the Customer Success department, supporting the tutor and team in customer management processes and program monitoring.
Ability to organize data, increase business know-how, produce documents, and frame empirical evidence within a theoretical framework.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro