End To End Customer Service Specialist
Accountability and main activities:
- End to end orders management:
- Offer & order processing
- Monitoring of offers submitted
- Tracking and processing of orders confirmed
- Placing orders with intercompany suppliers
- Control of shipments from departure to arrival
- Reporting of customer claims
- Provide technical details to support fabrication dept.
Skills and requirements
- At least 2 years of previous experience in same role in customized products industry
- Fair Knowledge of English language both written and spoken
- Office, company ERP, CRM - Salesforce
- Bachelor degree
- Problem solving, team work attitude
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro