Groups&Events Assistant Manager
We are looking for a Groups & Events Assistant Manager to serve as our events' first point of contact and manage all aspects of event planning and organization.
His/Her responsibilities include managing offers, proposal, follow up and managing guests needs, providing information about meeting rooms, set up, food and beverage proposal and so on.
You will be also responsible to assist the Groups & Events Manager and elaborate the services order for departments involved.
Ultimately, you will help create a pleasant and memorable events for our guests.
**Requirements**:
High HOSPITALITY School diploma or equivalent, previuos experience in event hotel operation is a must.
Must speak fluent English and Italian.
- Frequently standing up behind the desk and guests areas
- Handling objects, products and computer equipment
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with guests and employees.
- Reading and writing abilities are utilized often.
- Basic math skills are used frequently
- Problem solving, reasoning, motivating and training abilities are often used.
Contratto di lavoro: Tempo pieno
Benefit:
- Assistenza sanitaria integrativa
- Buoni pasto
- Convenzioni aziendali
- Corsi di lingua offerti
- Sconti sui prodotti o servizi dell'azienda
- Supporto allo sviluppo professionale
Orario:
- Dal lunedì al venerdì
Tipi di retribuzione supplementare:
- Maggiorazione lavoro festivo
- Quattordicesima
- Tredicesima
Possibilità di pendolarismo/trasferimento:
- 00165 Roma, RM: Poter raggiungere agevolmente la sede lavorativa o avere intenzione di trasferirsi prima di iniziare il lavoro (Obbligatorio)
Sede di lavoro: Un'unica sede
-
Informazioni dettagliate sull'offerta di lavoro
Azienda: Buscojobs Località: Roma
Lazio, LazioAggiunto: 11. 3. 2025
Posizione lavorativa aperta
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