Guest Service Line - Palazzo Cordusio A Gran Melia' Hotel
Mission:
Ensure efficient operation of the guest service line, addressing customer requests and striving for total satisfaction.
Key Responsibilities: Manage guest requests via telephone and personalize their experiences. Offer tailored services and apply upselling techniques. Handle customer incidents and adhere to departmental standards. Utilize management tools and follow improvement plans based on customer feedback. Ensure health and safety protocols are followed. Requirements: Education: Training in Tourism, Hospitality, Marketing, or similar. Skills: Knowledge of telephone service, proficiency in Office 365, strong communication, problem-solving, and teamwork abilities. Experience: 2 years in a similar external role, and at least 1 year in a customer-facing department.
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro