Hr Admin
As a human resources admin, it will generally be your duty to support the department's human resources specialists.
Responsibilities: Organise and maintain personnel records Update internal and external databases (e. g.
record annual, sick or maternity leave, engagement forms on Jobsplus, etc. )
Assist in onboarding process Prepare HR documents and gather new-starter documents Liaise with external partners, like insurance vendors Answer employees' queries about HR-related issues Assist in arranging employee relocations Assist in payroll by providing relevant employee information (e. g.
leaves of absence, sick days, and work schedules) Create references/bank letters/confirmation of probation Assist in work permit applications Support Leave Management Manage employee discounts and discount app Participate in HR projects Requirements: 1-2 years experience in a similar role, preferred but not essential Basic understanding of Maltese labor laws and regulations Strong organisational skills with attention to detail Effective English communication skills A personal and empathic approach #J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro