Hr Compensation & Benefits Specialist
As part of the HR team in the Europe & Middle East Region, you will be involved in the payroll cost controlling and forecasting at regional level, monthly HR reporting and ad-hoc analysis and projects.
You will also support the personnel administration for the assigned countries.
**Main activities**:
- Prepare and submit the LVMH monthly HR reporting in coordination with the local HR Managers
- Support local Retail teams in the definition of sales force incentives structure & management of the monthly payout
- Support the personnel administration for the assigned countries (contracts drafting, disciplinary, timekeeping etc.
)
- Collect information related to new joiners, leavers and moves monthly
- Update the database on a regular basis with the consolidation of the personal information (gender, date of birth, role, etc.
)
- Ad hoc missions: survey, input on calculation, annual report, commission and salary review
**Profile**:
- Bachelor's Degree in Business Administration or Economics
- Fluent English is a must
- Ability to use MS Office (especially Excel)
- Excellent analytical skills
- Passion and commitment
- A short previous experience will be an advantage
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro