Hr Manager
Business Analyst
**Who we are
We are called visionary leaders in Field Service Management; we have vision and mission of international scale up.
We are called innovation enablers because with passion and competence we are committed to create something extraordinary every day.
We are a community before being a company.
**Who we are looking for
We are a dynamic, international and inclusive company and for this reason we are looking for people exactly like that!
If you share our same values and want to get involved, read on.
**The Position
You will be a Business Analyst and as part of our Project Management teams, you will drive the evolution of complex management systems and implement cutting-edge features for our customers.
**What you will do
- Understanding of customer and user demands
- Management and writing functional and technical documents
- Defining user stories and use cases
**Your requirements
- Analytical skills and ability to break down complex problems and activities
- Functional and technical document writing skills
- Understanding of customer and user demands
- Definition and carrying out of test plans to make sure the software developed fulfills the business requirements defined
**We would like you to have (also)
- Inclination to teamwork and problem solving
- Excellent interpersonal and communication skills
- Flexible and proactive approach
**What you will find
- A young and dynamic Community
- Unique opportunity to boost your career in a global scaleup tech company;
- Agile working mindset;
- Work-life balance (remote working, flexible work schedule, etc.
);
- Pay package tailored to experience and expertise
**Business Analyst
**Attività principali**:
- Apprendere le nozioni di business del cliente.
- Analizzare il sistema AS IS ed il modello TO BE, in base ai requisiti funzionali definiti dal cliente.
- Stilare analisi funzionali e casi d'uso.
- Gestire la parte di UAT (compresa la documentazione di test).
- Interfacciarsi con i tecnici per completare le analisi funzionali con la proposta di una soluzione.
- Raccogliere i dati di avanzamento e condividerli con il cliente.
- Attività di PMO per la stesura degli interventi necessari.
**Soft Skills**:
- Ottime capacità di comunicazione e relazione con colleghi e Clienti.
- Flessibilità e capacità di gestire relazioni a vari livelli.
- Intraprendenza.
- Coordinamento, proattività e propensione al lavoro per obiettivi.
- Teamworking
- Non sono richieste specifiche competenze funzionali di business, ma capacità di analisi funzionale e formalizzazione delle stesse.
Contratto di lavoro: Tempo pieno, Tempo indeterminato
Benefit:
- Formazione professionale
Disponibilità:
- Dal lunedì al venerdì
Retribuzione supplementare:
- Gratifica natalizia
- Tredicesima
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-
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