Hr Operation Specialist - Temporary
Your role and responsibilities Executes and delivers assigned HR Services in compliance with all standard operating procedures/policies or other procedures in place and according to defined Service Level Agreement(s).
Supports employee queries and HR community (by ticketing tool).
Recommends enhancements and simplification of existing processes and procedures based on feedback and experience with customers.
Performs data entry into appropriate systems as necessary for assigned HR Services.
Maintains a high level of data quality and accuracy in the systems.
Provides on-demand reports related to the process, where required.
Supports the team on ad hoc activities.
Qualifications for the role Interested in different aspects of Human Resources as a function.
Microsoft Office and SAP (preferable) skills.
Fluent business English.
Excellent communication skills and customer service orientation.
Analytical skills and good attention to details.
A customer service mind-set and a proactive way of working to serve customers with a 'can do' attitude.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro