Hr Specialist
Overview:Under the guidance and directions of the Branch Manager, the role holder is responsible for accurately undertaking a range of general accounting duties. ResponsibilitiesOnboarding new employeesSalary slip process managementManaging recruitment and selection processesPayroll general ledger managementEmployee policy managementFleet management (lease car contract, penalty follow-up)Expense reports controlPrepare and maintain HR records and reports, including employee files, employment contracts, and benefits plans. Process employee queries and respond in a timely mannerAssist Supervisory Body for Model 231 follow-up. ProfileMaster's Degree in a relevant field of study or equivalent experienceMinimum 3 years of experience, preferably with an international companyExcellent communication and relationship-building skills, with the capacity to work in a teamA successful track record in setting priorities, organization, and problem-solving skillsAdvanced level of English, preferably fluent in spoken and written#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro