Ict User Support And Assistance
Department: ICT
Location: Verona Villafranca
Main Functions :
Troubleshooting of any hardware issues related to desktop PCs, laptops, tablets, smartphones Troubleshooting of any software problems related to Microsoft Windows operating system, Microsoft Office, and company applications Troubleshooting of any network issues/problems Back office activities of Microsoft Active Directory (users, directories, permissions, emails, public folders) Internal procedure and policy editing Asset and ticket management Backup check Requirements: High School Diploma or more Fluent English (both written and spoken - B1) Social skills (teamwork, effective communication) Analysis and problem solving Good IT knowledge (MS Office and Windows) Motivated, caring, open-minded, target-oriented Willingness to travel in Italy and abroad Additional / Advantageous Skills: MS Active Directory, MS Exchange, and MS back office services Android and MAC OS/iOS knowledge Experience in Mobile Device Management suite Experience in a similar position Business Unit: Information and Communication Technology
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro