Indirect Purchasing Internship
The role of this position is to manage various local and global vendor management activities within the indirect purchasing department.
**Responsabilities**:
- Support vendor management activities in marketing and communication department;
- Engage vendor to support contract and vendor set up process, coordinate internal functions (administration, legal, finance) to enable contract finalization and payment;
- Gathering of fiscal and contractual documentation from vendors and upload on company systems (Jaggaer tool);
- Support business users on purchase order process (SAP Ariba tool), facilitate PO release to vendors and Goods Receipts.
Provide order status updates to the business;
- Delivery expediting, payment checks etc.
**Skills & Knowledge**:
- Bachelor degree or above;
- Knowledge of MS Office Suite, mainly Excel and Word;
- Fluent English in both oral & writing;
- Analytical skills;
- Good interpersonal skills.
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro