It Desktop Support Technician
Job Description - Deskside Support
1. The Deskside engineer will be L1 Skill level with at least 3-4 Years of relevant experience - End user domain and support handling the Incident /SR as assigned for resolution.
3. Provides Desktop support and support for Computer hardware systems, memory modules, and peripherals.
4. Handle basic issues related to network end-user devices' security practices and antivirus programs.
5. Ensure that all computers and networks systems run efficiently with high uptime.
6. Basic knowledge and troubleshooting skills on Network and other datacenter related equipment (UPS, PACs, Network cabling, power, etc. )
7. Basic knowledge and troubleshooting skills on Audio & Video and Telephony equipment.
8. Provide support to an organization's IT systems to help them meet their business goals.
9. Collaborate with Site and Business Unit IT leads and Regional Desktop leads to maintain transparency of quality (meetings, trends, narratives, plans, etc. )
Contratto di lavoro: Part-time
Stipendio: €160, 00 - €170, 00 al giorno
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro