It Support Specialist
Descrizione aziendaSiamo un'azienda digitale nata nel 2008 e diventata in pochi anni il sito di comparazione numero 1 in Italia.
Grazie alla tecnologia abbiamo trasformato il processo di scelta di assicurazioni, prodotti finanziari e spese di casa in un'attività semplice e veloce, permettendo ogni giorno a milioni di persone di risparmiare tempo e denaro. Siamo un gruppo di quasi 1. 000 tra giovani imprenditori digitali, sviluppatori, marketer, designer e ingegneri.
Nati come una startup, abbiamo mantenuto nel tempo la stessa mentalità: siamo concreti, guardiamo ai risultati e investiamo nel talento e nella meritocrazia. Siamo cresciuti tanto in questi anni, fino a diventare uno dei pochissimi unicorni italiani, e continuiamo a crescere.
Per questo cerchiamo i migliori talenti, persone che vogliono fare la differenza e che possano unirsi al nostro team per contribuire alla nostra evoluzione. Ci impegniamo ogni giorno per creare un ambiente di lavoro inclusivo, fondato sul rispetto, sull'etica e sulle pari opportunità, per garantire la valorizzazione delle caratteristiche di ognuno e favorire il benessere delle nostre persone. PosizioneAs an IT support specialist you will be responsible for:Management and hardware software of PCs, Servers and resolution of technical problemsPreparation of new workstations and work tools for internal employees (PCs, utilities, telephones)Laptop and smartphone management using Endpoint Manager and MDM toolsManagement of the VoIP system telephone switchboard (creation of extensions, creation of queues)Configuration and maintenance of computer peripheralsBasic management of Windows server 2016 / 2019 / 2022 - Active Directory domain (user / group / policy creation) - Azure ADDrafting documentation for internal use by the team and/or for the end userRequisitiThe ideal candidate for this position must meet the following requirements:2-3 years of experience in the same roleExcellent knowledge of the main operating systemsWillingness to undertake short domestic assignmentsManagement of relations with various suppliers to coordinate activitiesBasic knowledge of networking aspects (switch, firewall, vpn)Basic knowledge of electrical/plant engineeringSense of responsibilityGood interpersonal skills, enthusiasm and flexibilityAbility to teamworkWillingness to work shifts (9:00 - 21:00 coverage)The following skills will be considered a plusKnowledge of the Atlassian Jira suiteKnowledge of the Ivanti Endpoint Manager and Ivanti Neurons productKnowledge of the ITIL frameworkAltre informazioniWe will make sure you always have:Autonomy and responsibility: you will be free to choose, try, fail and try again.
We believe that getting involved is the first step to making a differenceCareer opportunities: you will be evaluated every six months and your results will guide your growth pathContinuous training: we believe in talent and we like to cultivate it.
You will have training and refresher courses available during which you can learn from industry expertsStimulating environment: we work in a dynamic and synergistic way, cross team.
This will allow you to deal with talented professionals and always challenging activitiesSmartworkingShort workweek, Friday afternoon is offMore than 50% of holidays compared to those already plannedVarious welfare initiatives (for parents, leisure, personal care) #J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro