Junior Dealer Central (6 Months Internship)
Key Responsibilities**:
**Key activities for this new function are the following**:
- Order and homologation documents (declarations and certifications) release & management.
- Clarification of issues within the order management process together with Brands or Homologation team
- Collaboration with other AGCO Dealer Central teams to ensure a proper information flow to relevant stakeholders
- Input to logistics planning for all shipment related topics
- Support of Sales, Marketing and Finance department for all dealer central related topics
- Support the development and improvement of systems, tools and reports
- Support to Advertising & Sales Promotion Specialist
**Requirements / Minimum Qualification**:
- Administrative Diploma, Bachelor or Master's Degree in Economic, Agribusiness, Business Administration or comparable studies
- High motivation and a structured working approach
- Language skills: English (fluent)
Strong skills in Microsoft Office tool (Word, Excel, PowerPoint)
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro