Marketing & Communication Specialist
Job Overview**:
**Key Responsibilities**:
- Manage and update corporate websites, ensuring content is relevant, engaging, and aligned with brand guidelines;
- Handle social media accounts across various platforms (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc. ), including content creation, scheduling, and performance tracking;
- Manage internal communication efforts to ensure clear, consistent, and timely messaging across departments;
- Produce and design professional presentations for internal and external stakeholders using PowerPoint.
**Requirements**:
- Bachelor's degree in Marketing, Communication, or a related field;
- Experience in a marketing or communication role, with a strong focus on digital and social media;
- Excellent English;
- Strong experience with Microsoft PowerPoint, including design and content structuring.
Contratto di lavoro: Tempo pieno, Tempo indeterminato, Tempo determinato, Apprendistato
Benefit:
- Assistenza sanitaria integrativa
- Buoni pasto
- Cellulare aziendale
- Computer aziendale
- Orario flessibile
Disponibilità:
- Dal lunedì al venerdì
Retribuzione supplementare:
- Quattordicesima
- Straordinario
- Tredicesima
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro