Office & Facilities Manager
Responsibilities**:
- Maintain the office condition and arrange necessary repairs
- Partner with HR to update and maintain office policies as necessary
- Organize office operations and procedures
- Coordinate with IT department on all office equipment
- Provide general support to visitors
- Assist in the onboarding process for new hires
- Address employees queries regarding office management issues (e. g.
stationery, Hardware and travel arrangements)
- Liaise with facility management vendors
- Plan in-house or off-site activities, like parties, celebrations and conferences
- Manage internal staff relations
- Maintain a safe, secure, and pleasant work environment
Requirements:
- experience in an administrative role (preferred)
- knowledge of administrative software packages
- good interpersonal and time management skills
- reliability and discretion: you will often learn of confidential matters.
Advanced knowledge of Italian and English is mandatory.
The knowledge of a third language is preferred.
The Office manager reports to the COO.
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro