Office Administrator / Receptionist
Job DescriptionEssential Functions: Front office management - reception of calls and guests, service providers, customers in the office. Receiving and sending parcels and correspondence. Material order management and tracking for the different departments. Monitor and maintain office supplies. Coordinate and supervise the cleaning of the office. Support to the HR department during onboarding, offboarding, absence management, and others. Remote offices support (Jena, Freiburg, Budapest [material mgmt. ])
in the above-mentioned areas. Knowledge, Skills, and Abilities: Previous professional experience in a similar capacity. Excellent communication, analysis, and problem-solving skills. Great organizational skills with a high attention to detail. Ability to multitask, work under pressure, and prioritize varied workload. Self-motivated, proactive, creative, and energetic with a positive can-do attitude. Good English verbal and written skills. Experience in a customer-facing role. Solid Microsoft Office skills – Outlook, Excel, Word, PowerPoint.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro