Onsite It Technician - Milan
Onsite level 2 IT support for your users in hardware and software problems
- Italy - Milan
- Professionals
- Full-time
**—** Your Benefits **—****:
- Buddy program- Flat hierarchies- Internal career development- International environment- Meal voucher- Onboarding program**Your skills**:
- Experience in onsite support and ticketing system (e. g.
with Axios Assyst, ServiceNow).
- MS Windows and MAC operating systems and their deployment (through VMWare Workspace One)
- Google collaboration suite, GMail, Google Drive, Google Meet and Slack chat
- Managed Print Service (MPS) / Configuration and management of Mobile phones (Apple and Android, through VMWare Workspace
- Customer-oriented approach and Italian and English at communicative level.
**Your Tasks**:
- Configure mobile devices
- Ticket handling
- Asset management
**Be part of us**:
Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries.
We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry.
We go the extra mile - we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family and Hemmersbach Climate Force.
That's why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro