Outlet Office Manager
The Outlet Office manager will be supporting the Global Outlet Director in the daily activities management through organizational and operational assignments.
**Main Duties and Responsibilities**:
Acting as the point of contact among executives, employees, clients and other external partners
Managing information flow in a timely and accurate manner
Managing executives' calendars and set up meetings
Make travel and accommodation arrangements
Rack daily expenses and prepare weekly, monthly or quarterly reports
Act as an office manager by keeping up with office supply inventory
Screen and direct phone calls and distribute correspondence
**Budget management**: review e forecast.
**Profile**:
Work experience as an Executive Assistant, Office manager or similar role
Excellent MS Office knowledge
Fluency in Italian and English
Outstanding organizational and time management skills
Excellent verbal and written communications skills
Discretion and confidentiality
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro