Payroll Project Manager
COMPANY PROFILE:
WHO WE ARE LOOKING FOR:
The Country Payroll Project Manager is the linking pin with HR Operation Team and Payroll service providers.
It guarantees a smooth transition to the new payroll and Time mgmt.
platforms, getting the input from the HR Operations team and liaising with the internal and external technical team.
- YOUR KEY RESPONSIBILITIES:
- Coordinate the project activities for the Payroll and Time Management platforms
- Collaborate with the incumbent payroll and time teams and with the future payroll&time service providers during all project phases
- Reports to the Global payroll leader and liaises with the Program PMO to provide updates about the project status
- Escalates at the proper level in case of need
YOUR KEY COMPETENCES AND QUALIFICATIONS:
- At least 10 years experience in Payroll and Time implementation
- Experience in international and complex contexts
- Relationship with the big players payroll providers
- Competence on HR systems integration (i. e.
SuccessFactors)
- Project management
- Good communication skills
- Good level of English
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro