Pm Bid Manager
Project planning; Project management in the Banking industry
**Tasks**:
- Create and articulate an optimal "win" strategy for each bid
- Follow up and support analysis, tracking and reporting of bid preparation budget
- Support the development of the most efficient services structure and business co-ordination, preparation and precision of data input
- Drive consistent quality of bid content, making certain that language, style, and content are accurate, professional, and appropriate for the specific client/sector/decision-maker
**Skills**:
- Min 5 years of experience in a similar role
- Coordination of internal and external resources, planning teamwork and individual responsibilities
- Assessment of risks and implementation of mitigation strategies
- Excellent communication skills at all levels, customer-oriented mindset
- Good knowledge of the English language, both written and spoken
- Science / Economics degrees, or relevant work experience
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro