Process Coordinator Customer Care Management | Posizione Internazionale
Join Customer Care Management (CCM) as we transform for international customer satisfaction in a digital world.
We need you to standardize processes and drive innovation!
Your tasksYou will analyze existing processes and identify potential improvement options (based on efficiency, customer needs, cost savings, etc. )
with the aim of standardizing processes and systems internationally.
This also means that you introduce new processes and systems.
You will prepare, interpret and present analysis results with initial impact calculations (e. g.
customer benefits, savings) and coordinate priorities for process changes and optimizations.
You will also document processes and prepare test cases.
Your contributionWith the responsibility to improve the customer journey, with a conscious balance between process quality, costs and impact on customers, you will help shape the international CCM.
Your environmentCustomer Care Management is an international matrix organization in which you will work with colleagues from France, Germany, Italy and Poland.
Your freedomIf you like flat hierarchies and an international environment, you've come to the right place.
We are in the middle of a transformation process that you can help shape.
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro