Reservation Agent F&B
JOB SUMMARY
Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail for F&B. Identify guest reservation needs. Accommodate and document special requests. Input and access data in reservation system.
**PRIMARY JOB FUNCTIONS
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e. g. , LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
- Input and access data in reservation system by entering correct information into proper fields, including Marriott Rewards number, and asking for travel agency IATA and FIT numbers (i. e. , flags, comments, guest messages).
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
**REQUIREMENTS**:
- Problem Solving
- Decision Making
- Interpersonal Skills
- Communication
Contratto di lavoro: Tempo determinato
Benefit:
- Alloggio
- Mensa aziendale
Esperienza:
- agente: 1 anno (Preferenziale)
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro