Responsabile Reparto Service
The ideal candidate is responsible for leading a team of trained engineers who provide our customers with a delightful, frictionless experience.
Responsibilities Provide leadership and coaching to assure that all employees succeed in meeting individual performance goals as well as career growth.
Establish performance benchmarks and hold team to those goals.
Resolve customer conflicts and handle escalation procedures.
Schedule training activities for our service people.
Qualifications Bachelor's degree or equivalent experience.
3+ years of customer service experience.
Excellent written and verbal communication skills.
Proficiency in Microsoft Office suite (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, etc. ).
Knowledge of most shared CNC (Fanuc/Siemens/Heidenhain).
#J-18808-Ljbffr
Diventa il primo a rispondere a un'offerta di lavoro!
-
Perché cercare un lavoro con PostiVacanti.it?
Ogni giorno nuove offerte di lavoro È possibile scegliere tra un'ampia gamma di lavori: il nostro obiettivo è quello di offrire la più ampia selezione possibile Ricevi nuove offerte via e-mail Essere i primi a rispondere alle nuove offerte di lavoro Tutte le offerte di lavoro in un unico posto (da datori di lavoro, agenzie e altri portali) Tutti i servizi per le persone in cerca di lavoro sono gratuiti Vi aiuteremo a trovare un nuovo lavoro